2014. május 9., péntek

Egy csokor madárka / A bunch of birdies

Néhány héttel ezelőtt a barátnőm készített néhány képet, míg én befejeztem ezeket a láncokat, így most meg tudom őket mutatni. Az ötlet még tavaly jött, mikor megrajzoltam Owlbertet, hogy kellene csinálni valami hasonló formájú medált is. A madarat szintén egy Kindle-tokhoz terveztem eredetileg, és adta magát a forma, hogy abból is lyukas közepű medál legyen. Mindannyian bőrből készültek , a hasuk illetve a bagoly szeme pedig csipkéből, ami szintén saját készítésű. Néhány láncra pedig horgoltam még egy masnit is. Készült a madárkából egy másik verzió is, az itt látható.

A couple of weeks ago, I was working on some necklaces, which a friend of mine took photos of, and now, you can see them all. The idea of creating owl-shaped pendants came to me last year, when I drew my Owlbert. The bird was originally drawn, to make a handmade Kindle-case, but then I realized that its shape was perfect for making a pendant as well. All of them were made from leather, and paired with handmade lace. For certain necklaces, I made crocheted bows. You can view another version of the bird, here.







Ha te is szeretnél egy madárkás nyakláncot, üzenj itt, vagy megtalálsz a Facebookon is. 
Contact me here or visit my Facebook page, if you'd like to have a birdie.

Nincsenek megjegyzések :