2013. február 25., hétfő

Owlbert

Owlbert, a fázós bagoly egy nagyon hideg téli délutánon vetődött papírra, és rögtön követelt magának egy piros csíkos sálat is. Nem sokkal később nézelődtem egy méteráru-boltban, amikor megláttam ezt a kék anyagot. Rögtön arra gondoltam, milyen jól nézne ki együtt a kettő: kívül a didergő jószág, belül a pöttyös anyag, ami olyan, mint a hóesés, vagy a csillagos ég hideg éjszakákon. És milyen igazam lett:)


Owlbert egyébként gazdát keres. A tok mérete összecipzárazva 19x14 cm. Vatelinnel béleltem, egy műanyag lap ad neki plusz tartást és védelmet. Cipzárral és patenttal is záródik. Landscape-módban olvasható Kindle az asztalra is állítható benne, ilyenkor a belül összekapcsolt pánt gondoskodik róla, hogy a tok ne csússzon szét. Maximum 18x13 cm-es olvasó fér bele, pl Kindle 4, Paperwhite, Touch.
Ha megtetszett a didergő bagoly, és pont ilyen tokot keresel, írj a kezmuvelde@gmail.com-ra!


2 megjegyzés :

Unknown írta...

Kindle3 nem fer bele? :(

PöttömPanna Kézművelde írta...

Nem, de tudok olyan méretben is készíteni. Csak abban nem vagyok biztos, hogy ezt a pöttyös anyagot lehet még kapni, de ha érdekel, utána tudok járni.