2013. július 21., vasárnap

Csupa gyöngy


Annak örömére, hogy ezek a képek mégse tűntek el a gépemről, ahogy hittem, mutatok most egy újabb drótékszert. Jó példa arra, hogy néha hagyni kell a dolgokat csak úgy alakulni. 


Akartam egy újabb fülbevalót hajlítani drótból. Előszedtem hozzá néhány nagyobb gyöngyöt, azokat akartam felfűzni a karikára. Aztán kitaláltam, hogy inkább felakasztgatom őket. De akkor meg kevés az a négy-öt darab gyöngy... Előszedtem az összeset, ami a zacskó alján lapult, meghajlítgattam majdnem harminc szerelőpálcát, az alján egy pici gyönggyel. Felfűztem, húdejó... és szépen összecsúsztak egy kupacba. Újabb doboztúrás után megtaláltam a halványkék gyöngyöket, ezeket fűztem vékony drótra " távtartónak" a pálcák közé. Jól ellensúlyozzák a sok narancssárgát. 




Nincsenek megjegyzések :