2012. december 4., kedd

Pénztárca

A nagy kék kendőről nem sikerült még értékelhető képet készíteni, addig is mutatok valami mást.


Kellett már egy pénztárca. Nagyon. Mostanában cipzáros kis szütyőket használtam erre a célra, amiben képtelenség volt megtalálni bármit is. Kívülről helyes, meg tökjó, hogy sokminden belefér, de épp emiatt hajlamos a káoszra. És csak állsz a pénztárnál, és kotorászol benne...Meguntam. Akartam valami olyat, ami átlátható, mindennek külön helye van benne. És persze szép :)


Az anyagokat még nyáron kaptam, mikor gomboztunk. Már akkor kitaláltam, hogy ebből a kettőből együtt szeretnék valamit alkotni. Az ötletet itt találtam hozzá. A méretek nincsenek megadva hozzá, úgyhogy a szabásmintát meg kellett terveznem. Ha mégegyszer megcsinálnám, kicsit nagyobb helyet hagynék benne a kártyák mellett oldalt, de így is kényelmesen elférnek. Annyit változtattam még, hogy a cipzárt a két réteg közé varrtam, szerintem így jobban mutat.


Jut benne hely legalább 6 kártyának (én egy rekeszbe kettőt is tettem némelyikből), van egy kis cipzáras zseb az aprónak, mellette pedig elfér a készpénz is. Minden átlátható benne, pont ahogy akartam :)




Nincsenek megjegyzések :